The 5-Second Trick For webmehr

Wiki Article

من مطمئن هستم در هر فرصتی كه برای این ملت به وجود بیاید این بالندگی و پویندگی خود را نشان خواهد داد و اگر آقایان مخالف این جنبش سبز به خود نیایند روزگار بدتری در انتظار آنها خواهد بود.

Als een Web-site een SSL-certificaat, bevat wanneer u uw gegevens satisfied behulp van formulieren of apparaten die de Internet site verzendt, uw gegevens zal altijd gecodeerd en niet kunnen worden gestolen.

هاشمي رفسنجاني اصل ولايت فقيه را محور جمهوري اسلامي خواند و گفت: اگر ولايت و جايگاه رهبري آسيب ببيند نمي‌توان آينده خوبي براي كشور متصور بود.

تاسیس شرکت شرکت چیست؟ و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید

با تشکر، ایمیل حاوی لینک دانلود کتاب برای‌تان ارسال شد.

وی در پایان ضمن تکذیب ادعا های مطرح شده توسط رسانه های دولتی گفت: «من قبل از این که این داستان ها مطرح شود بازنشسته شده ام و برکنار هم نشده ام و همچنان با آقای قالیباف همکاری می کنم و به ایشان ارادت دارم.»

دیروز هم فیاض زاهد، روزنامه‌نگار و از اعضای حزب اعتمادملی (به دبیرکلی کروبی)، را گرفتند.

به وصورت آنلاین با موکل خود در ارتباط هستید و مشاوره آنلاین به وی ارائه می دهید و در این حین مدارک موکل خود را بررسی می کنید.

با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز اسکریپت ها بازم در خدمت شما هستیم با یک قالب فوق العاده زیبا و حرفه ای ایرانی که امیدواریم نهایت استفاده را از آن ببرید.

بر اساس آیین نامه مجلس خبرگان برای بررسی درخواست عزل یكی از نمایندگان دست كم باید بیست تن از نمایندگان خبرگان از هیات رییسه تقاضا كنند .

اگر قبلاً با رهبران اصلاحات برخورد می‌كردند حالا باید با مردم عادی برخورد كنند. حالا هیچ بهانه‌یی ندارند چرا كه این خود مردم بودند به خیابان‌ها آمدند و سازماندهی كردند چرا كه دیگر نه مشاركت بود، نه آقای خاتمی، نه موسوی و نه اصلاح‌طلبان. هیچ‌كس نبود و خود آنها هم این را می‌دانند.

اما در مورد شعارهایی هم كه می‌گویند این شعارها شعارهایی بودند كه آقایان موسوی و خاتمی موضع خود را اعلام كرده و گفته بودند این شعارها شعارهای خوبی نیست. اما از اینجا به بعد خطاب من با آقایان است، اینكه تلاش می‌كنید برخی افراد را از میدان به در كنید باید بدانید این جنبش بدون سر نخواهد ماند.

البته همان دیروز جواد امام، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب و رئیس ستاد تهران میرحسین موسوی (و همین‌طور پدر عاطفه امام که بازداشت یا در واقع ربودنش خبرساز شد)، بعد از ۹۳ روز انفرادی و با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

بدین ترتیب این بار سند خود را دادم اما سفارشات لازم را هم کردم که مباد غفلتی که دادستان قبلی تهران مرتکب شده بود تکرار شود و پای واسطه هایی به ماجرا باز شود که به جای دادخواهی و دفاع از حق مظلوم و محاکمه ظالم، دست اندرکار تهدید و بی آبرو کردن یک فرد در خانواده و نزد آشنایان و همسایگان شوند و از دیگر سوی آبروی دستگاه قضا آن هم در کشوری اسلامی را به قیمت مصون ماندن ظالمان، چنین ارزان بفروشند. البته این را هم بگویم که در این جلسات که برای بررسی گزارش هایی از وقوع شکنجه و اعمال ناشایست انجام گرفته در زندان ها و پیگیری حوادث بعد از انتخابات تشکیل شده بود، باری از من پرسیدند که آیا تداوم جمع آوری اسناد شکنجه و تجاوز و کشتار مردم را به مصلحت می دانید و آیا ممکن نیست که این اسناد به دست نااهلان بیافتد؟ که من نیز در پاسخ گفتم این اسناد را در مکان محفوظی نگهداری می کنم و در صورت دستیابی به نتیجه، از بین خواهم برد و تاکید کردم که اسناد تجاوز و شکنجه هیچ مایه افتخار نیست که بخواهم آنها را در صندوقچه ای نگهدارم و یا بر دیوار بیاویزم. اسنادی است برای دستیابی به عدالت و ستاندن حق مظلوم از ظالم متجاوز که بعد از دستیابی به نتیجه، مرجح آن است که نابود شود و بوی متعفن و صورت آزاردهنده ظلم نهفته در آن از بین برود.

Report this wiki page